This is me!

Hello everyone,

Mijn naam is Kirsten, een 17 jarige student die houdt van eten, fashion, beauty, films & series en chillen met mijn vrienden. Leuk dat je een kijkje neemt op mijn blog!

Op mijn kleine stukje internet schrijf ik over mijn persoonlijke ervaringen, mijn mening en natuurlijk over de laatste trends in beauty en fashion met de daarbij passende reviews. Op deze  blog leren jullie mij kennen en laat ik jullie een kijkje nemen in mijn leven!

Je kunt me ‘s nachts wakker maken voor een lekker bord Italiaanse lasagne. Italië is dan ook mijn favoriet vakantiebestemming. Daarnaast wil ik ook graag veel van de wereld zien, mijn ultieme vakantiebestemming is dan ook Amerika. Hier ben ik helaas nog nooit geweest maar dit is wel een grote droom van mij.

Betrouwbaar, nieuwsgierig, vriendelijk en spontaan zijn eigenschappen die mijn vrienden gebruiken om mij te omschrijven.

Heel veel plezier met lezen!

Kisses,

Kirsten

Leave a Reply

