London is always a good idea ♥

Hello everyone,

Samen met mijn klas ben ik afgelopen week naar London geweest, that’ s why ik deze week niet zo actief op mijn blog ben geweest. Wil jij weten hoe deze reis verlopen is? Lees dan gezellig mee!

Ik ben zondag 12 maart om 7 uur ‘s ochtends vanuit Tilburg met de bus vertrokken naar Calais, Frankrijk. Na 8 uur met mijn drukke klasgenoten in de bus gezeten te hebben kwamen we eindelijk aan in Calais. Hier zijn we overgestapt op de boot naar Londen. Eenmaal aangekomen in de mooie stad Londen hebben we onze reis  met de bus weer verder gezet naar Generator Hotel.

De zondag avond is voor de rest best rustig verlopen, want we hadden allemaal wel een goed nachtrust nodig. Maandagochtend na een verschrikkelijk slecht ontbijt zijn we begonnen aan London The Game. De bedoeling van dit spel is om van verschillende cryptische omschrijven te locatie te ontcijferen. Wanneer je dan naar de locaties reist moet je bewijs verzamelen dat je daar ook daadwerkelijk geweest bent. Dit was heel gezellig om te doen met mijn groepje W.H.O.O.P.H ( ja van Totally Spies) bestaande uit mijn 8 lieve klasgenoten.

Één van deze klasgenoten, Simeon, heeft van onze reis een leuke aftermovie gemaakt, zo kunnen jullie ook de sfeer proeven van deze heerlijke reis. Enjoy! Er volgt later trouwens ook een photo diary van deze onvergetelijke reis.

Kisses, Kirsten

Leave a Reply

