Only highlight the important stuff

Een tijdje terug heb ik de highlighter gekocht van BE bij ICI Paris. De highlighter was die tijd verkrijgbaar in maar één kleur, lichtroze. Omdat het effect bij dit product mij niet zo goed beviel ben ik een paar dagen later naar de Kruidvat bij ons in het drop gegaan om nog een highlighter te halen. Dit keer een highlighting powder van het merk Catrice, deze was beschikbaar in twee kleuren lichtbruin en licht roze. Afgelopen kerst heb ik nog twee highlighters aan mijn collectie toegevoegd. Dit zijn de twee highlighting sticks van Catrice een zilver/wit kleurige en een goud/champagne kleurige. Wil je mijn mening hierover weten en het effect zien? Lees dan gezellig mee!

Wat is highlighter nou eigenlijk?

Highlighter is een glimmende poeder waarmee je jouw gezicht een mooie glow geeft, je ogen optisch groter maakt of bijvoorbeeld je neus net iets smaller. Highlighter is beschikbaar als poeder of sticks. Je brengt het meestal aan op je jukbeenderen en het puntje van je neus.

Mijn mening

Persoonlijk ben ik een groot fan de highlighting sticks van Catrice. De sticks geven een heel duidelijk en groot effect. De andere twee, de poeders, geven een iets minder duidelijk effect. Daarnaast is het zo dat wanneer ik de sticks ‘s ochtends opbreng, het effect ‘s avonds nog te zien is. Dit is bij de poeders van beide merken minder. Van de highlighting powders vind ik die van Catrice beter dan BE. De lichtroze kleur vind ik meer naar rouge neigen. In de onderstaand foto heb ik de highlighters geswatched en kun je zelf het effect bekijken.

highlighter

 

Prijzen

Carice sticks beide kleuren per stuk €3,89

Carice highlighting powder €3,99

BE highlighting powder €19,99

Ik hoop dat deze post de keuze voor een goede highlighter voor jullie makkelijker maakt!

Liefs, Kirsten

Leave a Reply

