My top 5 favorite clothing stores!

Shop till you drop is echt mijn levensmotto. En ik denk dat veel meiden zich hierin kunne vinden. Om het shoppen voor jullie wat makkelijker te maken heb ik mijn 5 favoriete kledingwinkels op een rijtje gezet. Kijk gezellig mee!

5. Primark

Persoonlijk vind ik de Primark echt een super leuke winkel met mooie kleding. In sommige filialen is het wel erg rommelig binnen, dat vind ik wel e
cht heel erg sonde. Rotterdam is wat aan de nalatige kant terwijl in Dordrecht alles erg netjes is. Daarnaast gaat de Primark mee met de laatste trends in kleding maar een paar kledingstukken gaan niet lang
mee. Maar dat is nogal vanzelfsprekend omdat de kleding best goedkoop is, dat is het grootste voordeel van de Primark.

4.Zara
Ik vind Zara altijd een hele chique uitstraling hebben, ook in haar kleding. Ik houd wel van zo’n uitstraling. Ook vind in de winkels mooi ingericht en zien de vestigingen er erg verzorgd uit. Het enige nadeel aan de Zara  is dat sommige items wat duurder zijn. Maar af
en toe jezelf met een duur kledingstuk verwennen is prima.
Daarom staat Zara bij mijn kleding top 5 op nummer 4.

3.Bershka

Het originele aan de Bershka is dat de kledingstukken ingedeeld zijn naar stijl. Dit vind ik persoonlijk heel handig, omdat je dan snel je eigen stijl kan vinden. Voor de rest vind ik de Bershka en de Zara veel op
elkaar lijken, want beiden winkel zijn erg verzorgd. Maar de Bershka is iets meere mijn stijl dus daarom staat deze op nummer 3.

2.New Yorker

De New Yorker vind ik echt een toffe winkel. De kledingitems zijn best goedkoop en gaan lang mee. Ook zit een vestiging van de New Yorker in Roosendaal, wat erg snel bereikbaar is voor mij! De stijl van de New Yorker typeert zich als de ‘ typische Amerikaanse stijl’. Hie houd ik wel van en ik ga er dus ook vaak shoppen.

1.H&M 

En natuurlijk staat de H & M op nummer een! In bijna iedere stad is wel een filiaal van de H&M te vinden. Deze winkelketen is zo toegankelijk, niet alleen do
or de vele vestigingen maar ook vooral door de
prijs van de kleding.  Ik houd heel erg van de uitstraling van de H&M. Ze maken ook erg geweldig goed gebruik van het communicatiemiddelen en dat is ook wat mij aantrekt.
H&M staat met stip op nummer 1!

Leave a Reply

